Productselectie wordt bijgewerkt

Bestelprocedure

Bestelprocedure

Elk artikel op onze webshop heeft een eigen pagina. Op deze pagina kan je de foto’s van het artikel bekijken en vind je een korte beschrijving van het betreffende kledingstuk. Ook vind je hier (indien van toepassing) voorbeelden van hetzelfde product in andere kleuren en zie je hier welke producten andere mensen nog meer bekeken.

  • Wanneer je een product wilt bestellen dien je een maat te kiezen en het product toe te voegen aan de winkelwagen.
  • Wanneer je jouw bestelling vervolgens wilt plaatsen kies je in de winkelwagen voor ‘afrekenen’. Vervolgens doorloop je het bestelproces en vul je de gevraagde gegevens in. Aan het eind van het bestelproces word je gevraagd om de betaling te voltooien. Alle gevraagde gegevens zullen enkel gebruikt worden voor het naar behoren uitvoeren van jouw bestelling. Wij delen nadrukkelijk geen gegevens met derden.
  • Nadat je de betaling hebt voltooid gaan wij de bestelling gereedmaken. Wij houden je op de hoogte van de status van je bestelling door middel van e-mails, als jouw bestelling is verzonden ontvang je een verzendbevestiging.

 

Persoonlijke ondersteuning:

Loop je tijdens het bestelproces tegen problemen aan? Neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag persoonlijk om je bestelling alsnog te plaatsen.

Telefoon: +31 (0) 15 213 25 78

Facebook: facebook.com/beingtherenl

E-mail: info@being-there.nl

Wij streven ernaar om e-mails op werkdagen binnen 24 uur te beantwoorden.

Bereikbaarheid telefonische klantenservice:

dinsdag t/m vrijdag 09:30 - 18:00 uur
vrijdagavond 19:00 - 21:00 uur
zaterdag 10:00 - 17:00 uur
zondag 13:00 - 17:00 uur

 

Veelgestelde vragen:

Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen - Wanneer het je niet lukt om een bestelling te plaatsen, dan kun je een aantal dingen doen. Controleer allereerst of je browser up to date is en leeg je cookies. Wanneer het dan nog steeds niet lukt, kan je proberen om je bestelling in een andere browser te voltooien. Lukt dit ook niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling - Op het moment dat je een bestelling plaatst bij Being There, houden wij je door middel van automatisch gegenereerde e-mails op de hoogte. Na jouw bestelling ontvang je automatisch een eerste e-mail van ons, nadat de betaling is gelukt ontvang je automatisch een tweede e-mail met jouw factuur en wanneer jouw bestelling is gescand door PostNL ontvang je automatisch een derde e-mail met code om jouw pakket te volgen. Heb je geen e-mails van ons ontvangen? Kijk dan altijd eerst in de ongewenste mail van jouw e-mailaccount. Vooral Gmail en Hotmail plaatsen hier vaak e-mails van webwinkels. Kan je de e-mails hier ook niet vinden? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Mijn betaling is mislukt en nu is het artikel niet meer op voorraad - Op het moment dat de betaalprocedure wordt gestart reserveren wij de artikelen van de betreffende bestelling in onze voorraad. Dit doen wij om dubbele bestellingen en teleurstelling te voorkomen. Op dat moment kunnen die specifieke artikelen niet meer besteld worden. Op het moment dat de betaling na 30 minuten nog niet voltooid is, wordt de bestelling automatisch geannuleerd en keren de artikelen terug in onze voorraad. Wij vragen je daarom om jouw bestelling na 30 minuten nog eens te plaatsen.

Ik heb een kortingscode van Being There ontvangen, hoe gebruik ik deze? - Vaste klanten ontvangen soms een kortingscode van ons die zij kunnen gebruiken voor korting op een volgende bestelling. Deze kortingscode vul je in bij stap 3 van het bestelproces. Het heeft geen zin om op internet te zoeken naar kortingscodes, wij communiceren deze altijd persoonlijk naar onze klanten.

Ik heb een review achtergelaten maar nog geen kortingscode ontvangen - Wanneer je naar aanleiding van onze uitnodiging een review achterlaat op Trustpilot, dan ontvang je van een van onze medewerkers een kortingscode van 10 euro, die je kunt gebruiken bij een volgende bestelling. Deze kortingscodes zijn niet geldig op saleproducten en in combinatie met andere kortingen en acties. Doordat onze medewerkers iedere kortingscode handmatig versturen, ontvang je deze alleen tijdens openingstijden van onze winkel. De kortingscode ontvang per e-mail. Wanneer je nog geen kortingscode hebt ontvangen, maar wel een review hebt achtergelaten, dan kan je ons altijd even bellen of een e-mail sturen.

Nieuwsbrief
Alvorens dit formulier kan worden verzonden, dien je akkoord te gaan met ons privacy- en cookiebeleid. Lees meer
Inschrijven

E-mail Winkelwagen

Verstuur je huidige winkelwagen met inhoud via e-mail naar jezelf of iemand anders en reken af op een moment dat dit jou uitkomt!

Versturen
Sluiten