Productselectie wordt bijgewerkt

Verzendkosten & levering

Verzendkosten & levering

Alle producten op onze webshop zijn op voorraad (incidentele voorraadverschillen voorbehouden), dit betekent dat jouw bestelling een indicatieve levertijd heeft van 1 a 2 werkdagen. Je hebt altijd keuze uit twee mogelijkheden voor levering: afhalen in onze winkel of verzending met PostNL.

 

Afhalen in onze winkel in Delft:

Je vindt onze winkel op de hoek van de Oude Delft en de Peperstraat. Wanneer je bij het plaatsen van jouw bestelling aangeeft dat je deze op komt halen in onze winkel, dan is dit meestal dezelfde dag al mogelijk. Je krijgt van ons bericht op het moment dat je bestelling klaarligt.

Voordelen van het afhalen van een bestelling:

  • Passen in de winkel en eventueel direct omruilen voor een andere maat
  • Gratis en vrijblijvend stijladvies
  • Mogelijkheid om kleding te laten vermaken in samenwerking met een kleermaker in Delft
  • De mogelijkheid om nieuwe artikelen te bekijken die nog niet op onze webshop staan

 

Verzending met PostNL:

Voor de verzending van onze bestellingen maken wij gebruik van de diensten van PostNL. Hoewel je er geen waarde aan kunt ontlenen, is uit de praktijk gebleken dat bestellingen die verzonden zijn, meestal de volgende werkdag al bezorgd worden. Dit betekent dat jij extra snel kunt genieten van je nieuwe kleding.

Voordelen van verzending van een bestelling:

  • Gratis bij een bestelwaarde vanaf €40,-
  • Op werkdagen voor 17.00u besteld, dezelfde dag al verzonden
  • Bestellen wanneer het jou uitkomt

 

Verzendkosten:

Nederland: bestellingen met een waarde boven de €40,- worden door ons altijd gratis verzonden. Voor bestellingen met een lagere bestelwaarde brengen we €6,95 in rekening. Europa: voor bestellingen buiten Nederland wordt altijd €11,- verzendkosten in rekening gebracht, ongeacht de bestelwaarde of het aantal artikelen.

 

Verwachte leverdatum

Dag van bestelling: Verwachte dag van levering:
Maandag Dinsdag / woensdag *
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag / woensdag *

 

* Op maandag is onze winkel gesloten, het kan daardoor gebeuren dat jouw bestelling van zondag of maandag pas op dinsdag wordt verzonden. Zeker weten wanneer jouw bestelling wordt verzonden? Neem dan even contact met ons op.

 

Veelgestelde vragen:

Wat is de status van mijn bestelling? - Wanneer je een bestelling plaatst op www.beingthere.nl houden we je per e-mail op de hoogte:

  • Op het moment dat je bestelling goed is doorgekomen ontvang je van ons een e-mail met een bestelbevestiging, op dat moment wachten wij tot de betaling is voltooid.
  • Als de betaling is gecontroleerd door onze payment provider ontvang je van ons een factuur per e-mail, op dat moment gaan wij jouw pakket klaarmaken voor verzending.
  • Wanneer jouw pakket is gescand op het postkantoor ontvang je een verzendbevestiging met Track & Trace code. Vanaf dat moment is het pakket naar je onderweg en kun je de levering volgen via de website van PostNL. LET OP: het verwachte bezorgtijdstip is een indicatie die wordt afgegeven door PostNL, wij hebben hier geen invloed op.

In zeldzame gevallen kan het gebeuren dat jouw bestelling goed verwerkt is, maar dat je geen e-mails van ons hebt ontvangen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen - Wij begrijpen dat je je jouw bestelling zo snel mogelijk wilt ontvangen. Wanneer het pakket vervolgens niet bezorgd wordt is dat vervelend. Controleer voor je in paniek raakt de volgende zaken:

  • Controleer de status van jouw bezorging via de Track & Trace code die je van ons hebt ontvangen. Hier kan je zien of de bezorging is uitgesteld of dat het pakket al is bezorgd (bijvoorbeeld bij de buren).
  • Controleer of je het juiste adres hebt ingevuld bij het plaatsen van je bestelling.
  • Controleer of je een bericht van PostNL in je brievenbus hebt ontvangen. Wanneer je niet thuis bent op het moment dat de pakketbezorger langskomt, dan zal deze een briefje bij je achterlaten. Hier staat bijvoorbeeld op of het pakket bij de buren is bezorgd of dat de bezorger op een later tijdstip nog eens langskomt.

Heb je deze stappen doorlopen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

E-mail Winkelwagen

Verstuur je huidige winkelwagen met inhoud via e-mail naar jezelf of iemand anders en reken af op een moment dat dit jou uitkomt!

Versturen
Sluiten